مرکز تماس سامانه پیامک مخابرات پاسخگوی ۲۴ ساعته شماست ، برای مشاوره رایگان با شماره ۲۸۴۲۵۵۱۰ – ۰۲۱ در تماس باشید

 

طبق تعاریف ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، به جز مکالمه صوتی ، تمام خدمات قابل ارائه دربستر تلفن همراه

خدمات ارزش افزوده ( Value Added Services ) یا به اختصار VAS نامیده می شوند .

درحقیقت هر نوع خدمت جذاب یا ویژه ای که مشترکین تلفن همراه به خاطر آن هزینه پرداخت کنند جزئی ازخدمات ارزش افزوده تلفن همراه به شمار می آید

سامانه پیامک مخابرات با تکیه بر توانمندی های فنی و اجرایی خود قادر به ارائه خدمات در دو بخش خدمات ارزش افزوده اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد .

 

خدمات متنی
رایج ترین نوع خدمات ارزش افزوده، خدماتی است که در قالب پیام های متنی با موضوعات متنوع برای مشترکین تلفن همراه ارسال می شود. از جمله این خدمات می توان به اطلاع رسانی (اخبار،آب و هوا، بهداشت و سامت، نرخ طلا و ارز و … )، سرگرمی، خدمات آموزشی و … اشاره داشت.

 

خدمات چند رسانه ای
خدمات چندرسانه ای با توجه به رومینگ ملی و استفاده اپراتور ها از فن آوری های ۳G و ۴G ، این حوزه یکی از پر مخاطب ترین حوزه های ارزش افزوده تلفن همراه به شمار می رود. می توان به MMS ، پیام صوتی و تلویزیون همراه به عنوان نمونه هایی از خدمات چند رسانه ای اشاره داشت.

 

بازی و سرگرمی
هدف اصلی ارائه خدمات ارزش افزوده، جلب رضایت مشتریان و ارزش آفرینی برای مشتریان می باشد. برای دستیابی به این هدف ارزشمند، شرکت ملی پیامک با استفاده از تیم مجرب برنامه نویسی و ایده پردازان خلاق، همچنین از طریق بکارگیری بروزترین نرم افزار های موجود در این حوزه، به طراحی و عرضه ی بازی های سرگرم کننده و آموزشی می پردازد.

 

برنامه های کاربردی
گسترش نسل سوم تلفن همراه از یک طرف و ظهور گوشی های هوشمند از طرف دیگر در چند سال اخیر،علاقه مندان زیادی از فعالان حوزه های مختلف محتوا را به سمت فناوری های همراه جذب کرده است. آمارتولید نرم افزارهای کاربردی با محتوای جذاب نشان می دهد که خلاقیت و نوآوری و فرصت های رو به رشد در این صنعت، بی انتهاست. ملی پیامک با برخورداری از تیم تخصصی تولید نرم افزار، پذیرای ایده ها و طرح های کاربردی، از جانب شما می باشد.

 

خدمات تلفن گویا(IVR)
سامانه پیامک مخابرات این قابلیت را دارد تا انواع مختلف سرویس های ارزش افزوده از قبیل خدمات مشاوره، آموزش، اطلاع رسانی و… را به صورت سرویس صوتی ارائه دهد. چنین سرویس هایی از قابلیت بالای جذب مخاطب عام برخوردار بوده، و در زمینه اطلاع رسانی و سرویس های ویژه خبری بسیار پرکاربرد می باشند.

 

 

نوشته های مرتبط
پست های مرتبط با پستی که در حال خواندنش بودید
نوشته شده توسط پرهام محمدی
انواع گزارش دلیوری پیامک
نوشته شده توسط پرهام محمدی
پنل پیامک برای مؤسسات خیریه
نوشته شده توسط پرهام محمدی
پنل اس ام اس مخابرات رشت
نوشته شده توسط پرهام محمدی
X
ارسال پیامک از اینترنت
ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه
مشاهده تعرفه ها

تماس با ما

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

واتساپ ( WhatsApp )

واتساپ ( WhatsApp )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام ( Instagram )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها