User Avatar پرهام محمدی

در بازاریابی پیامکی شما قرار است در مقیاس وسیعی پیامک‌ انبوه تبلیغاتی ارسال کنید. اگر تا به حال به بازاریابی پیامکی برای توسعه کسب‌وکار خود فکر نکردید، یا از آن استفاده می‌کنید اما هنوز از آن جواب نگرفته‌اید بدانید که مسیر را اشتباه رفته‌اید و هنوز با بازاریابی پیامکی به طور کامل آشنا نیستید.

اما قطعا شما نمی‌توانید به صورت دستی برای تعداد بالا اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید، شما به یک ابزار مناسب برای ارسال نیاز دارید. حالا لازم است ببینیم سامانه پیامک کوتاه چیست؟

سامانه پیامک کوتاه چیست؟
سامانه‌ پیامک کوتاه یک نرم‌افزار آنلاین است که دقیقاً برای رفع همین نیاز (ارسال پیامک انبوه) ساخته شده است. این سامانه به سیستم‌های مخابراتی متصل شده است و به شما اجازه مدیریت آسان پیام‌های کوتاه را می‌دهد. پنل پیامک که ما ارائه می‌دهیم، سامانه پیامک مخابرات است. با ثبت نام در سامانه ما یک پنل اس ام اس به شما داده می‌شود که می‌توانید از طریق آن پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال و از مشتریان خود پیامک دریافت کنید. اما چه قابلیت‌های دیگری در سامانه پیام کوتاه خوب و مناسب وجود دارد؟

قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه یا سامانه پیامکی
یک سامانه پیام کوتاه قابلیت‌هایی از قبیل زیر را به شما می‌دهد:

پیامک انبوه ارسال کنید
با استفاده از یک سامانه شما می‌توانید برای تعداد بالا و در انواع اقسام مقیاس‌ها پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. این مقیاس شما از یک محله تا یک شهر و کل کشور می‌تواند متفاوت باشد.

به انواع بانک‌های شماره بر حسب نیاز خود دسترسی دارید
شما با توجه به کسب‌وکار خود به بانک شماره‌های متفاوتی نیاز دارید. برای مثال یک آرایشگاه زنانه تنها به مشتریان زن نیاز دارد و بدون هدف اس ام اس ارسال کردن باعث می‌شود نیمی از هزینه او هدر برود، چرا که مردان هیچوقت مشتری او نیستند، اما با استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌تواند فقط به بانک شماره‌های زنان پیامک‌های تبلیغاتی خود را ارسال کند. این بانک شماره‌ها در هدفمند کردن تبلیغات شما تاثیر بسیار مهمی دارند. در یک سامانه پیام کوتاه بانک‌ شماره‌های طبقه‌بندی شده به تفکیک شهر و منطقه، شغل، جنسیت، سن و … دسترسی دارید.

با سامانه پیامکی برای بازاریابی خود یک برنامه مشخص خواهید داشت
در یک سامانه امکانات متعددی وجود دارد که کار بازاریابی شما را راحت می‌کند، شما به تدریج با کار کردن با سامانه به مرور با این امکانات آشنا خواهید شد. ابزارهایی مانند تحلیلگر و منشی هوشمند به شما کمک می‌کند یک خبرنامه پیامکی ایجاد کنید و به تدریج مشتریان خود را افزایش دهید. ابزارهایی مانند کدخوان به شما کمک می‌کنند تا برای مشتریان خود مسابقه برگذار کنید و با ابزار نظرسنجی می‌توانید از مشتریان خود نظرسنجی کنید.

می‌توانید از پیامک‌های ارسال شده گزارش بگیرید
یکی از مشکلات اساسی در بازاریابی سنتی و تعدادی از فرم‌های بازاریابی این است که شما هیچ ابزاری ندارید که با استفاده از آن بفهمید که دقیقا چه تعداد از مشتریان پیام تبلیغاتی شما را دریافت کردند. اما یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم در سامانه پیامکی این است که شما با یک کلیک ساده در کمتر از یک دقیقه خواهید دید که چه تعداد از مشتریان شما پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کردند و چه تعداد نه. جالب است بدانید که در زمینه بازاریابی پیامکی آمار بسیار جالب و امیدوارکننده‌ای وجود دارد. اگر می‌خواهید این آمار را ببینید به اینفوگرافیکی که در مقاله مقایسه تبلیغات پیامکی و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد مراجعه کنید.

کار کردن با سامانه پیامکی بسیار راحت است
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب این است که شما بتوانید به راحتی با آن کار کنید و نیاز به دانش تخصصی خاصی نداشته باشد. شاید یکی از نزدیک‌ترین مثال‌ها از راحتی کار کردن با سامانه پیام کوتاه پنل ایمیل است که شما خیلی راحت از طریق آن می‌توانید ایمیل ارسال کنید، دریافت کنید و … . پس یکی از مهم‌ترین اصول در انتخاب یک سامانه مناسب راحتی کار کردن با آن است.

چگونه می‌توانید از یک سامانه پیامکی استفاده کنید
ما سامانه مخابرات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای استفاده از سامانه پیامک مخابرات خیلی راحت می‌توانید در پنل اس ام اس مخابرات عضو شوید، پنل مورد نظر خود را انتخاب کنید، حتی می‌توانید از امکان یک روز تست رایگان استفاده کنید.

در نهایت
باید بگویم که بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین، ارزان‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای تبلیغات و بازاریابی شماست. شاید از ذهن شما بگذرد که آنقدر پیامک‌های تبلیغاتی زیاد شده‌اند که دیگر کسی به آنها توجه نمی‌کند و این پیامک‌ها نخوانده رها می‌شوند. من به شما می‌گویم که این اشتباه تمام کسب‌وکارهایی است که بازاریابی پیامکی بلد نیستند و البته خبر خوبی برای شماست که در این آشفته بازار تبلیغات پیامکی از راه درست وارد شوید. این باعث می‌شود که نه تنها تبلیغاتتان دیده شوند، بلکه سایر کسب‌وکارها هم یاد بگیرند.

نوشته های مرتبط
پست های مرتبط با پستی که در حال خواندنش بودید
نوشته شده توسط پرهام محمدی
پنل اس ام اس مخابرات سمنان
نوشته شده توسط پرهام محمدی
ارسال پیامک با خط ثابت
نوشته شده توسط پرهام محمدی
نوشته شده توسط پرهام محمدی
X
ارسال پیامک از اینترنت
ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه
مشاهده تعرفه ها

تماس با ما

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

واتساپ ( WhatsApp )

واتساپ ( WhatsApp )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام ( Instagram )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها