در هنگام خرید پنل اس ام اس به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

امروزه ارائه خدمات پیامکی به یکی از الزامات شرکت ها ، سازمان ها و کسب و کارها تبدیل شده است. در حال حاضر بیشتر سازمان ها، بانک ها، دفاتر ثبت، آژانس های هواپیمایی، فروشگاه‌های اینترنتی و تقریباً بیشتر کسب و کارها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و کاهش هزینه های خود اقدام به خرید پنل اس ام اس می کنند.

اگر شما هم در فکر خرید پنل پیامک برای کسب و کار خود هستید، مطمئناً با کمی جستجو در اینترنت با تعداد بسیار زیادی سامانه پیام کوتاه روبرو خواهید شد. در چنین شرایطی، این سوال مطرح می شود که برای خرید پنل پیامک به کدام یک از این سامانه ها می توان اعتماد کرد؟ یک سامانه پیام کوتاه معتبر چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توان از خدمات آنها مطمئن شد؟ و در نهایت سوال اساسی که کدام یک از این پنل های اس ام اس برای کسب و کار شما مفیدتر است؟

در این مقاله از وبلاگ سامانه پیامک مخابرات قصد داریم ویژگی هایی که در هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آنها توجه کنید را برایتان نام ببریم. این ویژگی ها به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین سامانه پیامک را برای رفع نیازهای تجاری خود انتخاب نمایید.

 

حق انتخاب پنل اس ام اس
یک سامانه ارائه دهنده خدمات ارسال پیام کوتاه باید پنل های متعددی را برای رفع نیاز کاربران خود تعریف کند. مطمئناً یک کسب و کار کوچک، مانند یک سازمان بزرگ، به تمامی خدمات پنل اس ام اس نیاز ندارد.

به این ترتیب، یک سامانه پیامک خوب باید بسته های متعددی را با قیمت های مختلف برای کاربران در نظر بگیرد تا آنها بتوانند بر اساس نیاز خود، امکانات مورد نظرشان را انتخاب کنند.

 

پنل کاربری آسان و قدرتمند
یکی دیگر از ویژگی هایی که در زمان خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کنید، پنل کاربری است که در اختیارتان قرار می گیرد. معمولاً پس از خرید پنل اس ام اس، یک پنل در اختیار کاربر قرار می گیرد. به این ترتیب کاربر می تواند با ورود به پنل به مشتریانش پیامک ارسال کند.

در زمان خرید پنل اس ام اس مطمئن شوید که کار کردن با آن ساده باشد. در واقع، یک پنل اس ام اس خوب باید بیشترین امکانات را به آسان ترین روش ممکن در اختیار کاربر قرار دهد. یک پنل کاربری خوب ساده است، به زبان فارسی نوشته شده است، تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار می دهد، ارسال آن سریع است، تنها با چند کلیک شارژ می شود و از همه مهم تر راهنمای استفاده دارد.

 

پشتیبانی قوی
زمانی که پنل اس ام اس تان با مشکل روبرو شد یا پیامک هایتان به دست مشتریان نرسید، چه کار می کنید؟ منتظر می مانید تا مشکلتان خود به خود برطرف شود یا تصمیم می گیرید به سامانه ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه تان تماس بگیرید؟

یک سامانه پیام کوتاه معتبر باید خدمات پشتیبانی خوبی را به کاربران ارائه دهد. کاربران باید بتوانند در زمان بروز مشکل از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت مشکل بوجود آمده را با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارند و بالطبع، کارشناسان شرکت نیز باید در سریع ترین زمان به سوالات مشتریان خود پاسخ دهند. دسترسی آسان به امور پشتیبانی یکی از ویژگی های مهم یک پنل اس ام اس خوب است.

 

پوشش دهی تمام اوپراتورها
هم اکنون چهار اوپراتور همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا در حال ارائه سیم کارت در ایران هستند. مطمئناً مشتریان شما نیز محدود به یک اوپراتور نیستند. با خرید پنل اس ام اس شما باید بتوانید به هر ۴ اوپراتور اصلی کشور به صورت انبوه پیامک ارسال کنید.

 

امکان تفکیک ارسال انبوه اس ام اس
یکی دیگر از ویژگی های مفید یک پنل اس ام اس قدرتمند، امکان تفکیک ارسال های انبوه است. برای مثال شاید قصد داشته باشید به مشتریان خود تبریک تولد ارسال کنید یا به مناسبت روز مادر به مشتریان خانم خود پیامک تخفیف ارسال کنید یا خدماتی را برای یک منطقه خاص از ایران راه اندازی کرده اید. چگونه باید این اطلاع رسانی را انجام دهید؟

امکان تفکیک ارسال انبوه پیام کوتاه به شما کمک می کند تا علاوه بر هدف گیری دقیق مشتریان، هزینه های تبلیغاتی خود را نیز کاهش دهید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا یک پیامک سفارشی سازی شده را برای تمام مشتریان خود ارسال کنید، بلکه می توانید با فیلترگذاری های دقیق، تنها برای مشتریان هدف پیامک ارسال کنید.

تفکیک بر اساس استان، شهر، منطقه، سن، جنسیت، کدپستی، مشاغل و اصناف از مهم ترین فیلترهای علامت گذاری برای ارسال های انبوه اس ام اس به شمار می آیند. پس در هنگام خرید پنل اس ام اس به این ویژگی دقت کنید.

 

بررسی سوابق و مشتریان
شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات پیامک، معمولاً در وب سایت خود بخشی را به عنوان همکاران ما در نظر گرفته اند. با تحقیق و بررسی می توانید متوجه شوید که شرکت های معتبر از چه وب سایت هایی خدمات پیامکی دریافت می کنند.

 

تعرفه مناسب
از نگاه یک کاربر، تعرفه ارسال پیامک یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب یک پنل اس ام اس است. باید بدانید که تعرفه پایه پیامک از سوی سازمان مخابرات تعیین می شود و شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس تنها می توانند مبلغ ناچیزی را به عنوان سود بر روی مبلغ پایۀ تعریف شده اضافه نمایند.

اگر دقت کرده باشید، عنوان این قسمت تعرفه مناسب است و نه تعرفه ارزان! ارزان بودن دلیلی بر خوب بودن یک محصول یا خدمات نیست. سعی کنید قیمت ارسال پیامک را با امکاناتی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد مقایسه نمایید. به این ترتیب، انتخاب پنل اس ام اس مناسب برایتان آسان خواهد شد.

 

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد دید خوبی نسبت به خرید پنل اس ام اس به شما ارائه دهد. یقین داشته باشید با در نظر گرفتن نکات بالا در هنگام خرید پنل اس ام اس، تصمیم گیری برایتان بسیار آسان تر خواهد شد.

***

اگر علاقه به خرید پنل اس ام اس دارید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان سامانه پیامک مخابرات می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با سامانه پیامک مخابرات به شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۵۵۱۰ یا ۰۲۱۷۵۰۳۸۰۰۵ تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط
پست های مرتبط با پستی که در حال خواندنش بودید
نوشته شده توسط پرهام محمدی
نوشته شده توسط پرهام محمدی
نوشته شده توسط پرهام محمدی
پنل اس ام اس مخابرات سمنان
نوشته شده توسط پرهام محمدی
پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات
نوشته شده توسط پرهام محمدی
X
ارسال پیامک از اینترنت
ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه
مشاهده تعرفه ها

تماس با ما

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

واتساپ ( WhatsApp )

واتساپ ( WhatsApp )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام ( Instagram )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها