User Avatar پرهام محمدی

پنل اس ام اس مخابرات برای حسینیه ها – پنل پیامک مخابرات برای حسینیه ها

 

بی شک تلفن همراه به ابزار قوی برای ایجاد ارتباط در جوامع بشری تبدیل شده است، و به جرات میتوان گفت جزو لاینفک زندگی انسان ها شده است. البته این یک فرصتیست تا صاحبان مشاغل مختلف بتوانند از طریق این ابزار محصولاتشان را تبلیغ و نوع خدماتشان را معرفی و به اطلاع عموم برسانند.

تجربه ثابت کرده است که بازاریابی پیامکی به علت مستقیم بودن آن بهترین روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها میباشد.

 

یکی از خدماتی که پنل اس ام اس مخابرات برای بازاریابی پیامکی ارائه میدهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف میباشد. شما با استفاده از این سرویس میتوانید برای مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی میفرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده میشود.

 

مثلا حسینیه ها که با کلیه مردم از هر صنف ی سر و کار دارند ، آیا دنبال راهی هستید که با کمترین هزینه و سرعت بالا تبلیغات خود را به گوش مشترکین و مردم برسانید؟

شما میتوانید در سامانه پیامک مخابرات برای تمامی استان ها بصورت منطقه ای ، محله ای ؛ کد پستی ، سن و جنسیت یا مشترکین ویژه خود بصورت کامل ارسال کنید

 

بهترین راهکار و نوع تبلیغات ارسال پیامک به صاحبان مشاغل هدف است. همان طور که میدانید تبلیغات پیامکی ارزانترین و سریع ترین تبلیغ است ولی شماره موبایل های آنها را از کجا پیدا کنیم؟

ما برای شما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل صاحبان مشاغل را آماده کرده ایم که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر میشود.

امور ساختمانی / ابزار فروشی ها / پزشکان / پرستاران / اتلیه ها و عکاسی ها / رستوران ها / اتحادیه ها / مشاوران املاک / دانشجویان برخی دانشگاه ها / بیمه ها / نمایندگی ها / امور تبلیغاتی / برگزاری مجالس / انجمن ها / پوشاک / موبایل / مراکز آموزشی / آموزشگاه های زبان و سایر / صنایع / خدمات مسافرتی / هیئت ها / رانندگان / حمل و نقل …. و صدها مشاغل دیگر.

در سامانه پیامک مخابرات میتوانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید. در ارسال مشاغل بعد از اینکه دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید, گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

 

پنل اس ام اس مخابرات برای حسینیه ها – پنل پیامک مخابرات برای حسینیه ها

مرکز تماس سامانه پیامک مخابرات پاسخگوی ۲۴ ساعته شماست ، برای مشاوره رایگان با شماره ۷۵۰۳۸۰۰۵ – ۰۲۱ در تماس باشید

نوشته های مرتبط
پست های مرتبط با پستی که در حال خواندنش بودید
پنل پیامک برای مشاور املاک
نوشته شده توسط پرهام محمدی
تعرفه ارسال پیام کوتاه سال 1402
نوشته شده توسط پرهام محمدی
اصول مشتری مداری پیامکی
نوشته شده توسط پرهام محمدی
نوشته شده توسط پرهام محمدی
X
ارسال پیامک از اینترنت
ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه
مشاهده تعرفه ها

تماس با ما

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

واتساپ ( WhatsApp )

واتساپ ( WhatsApp )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام ( Instagram )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها