۳ قولی که سامانه پیامک مخابرات به مشتریان خود می دهد

 

به عنوان یکی از بهترین سامانه پیامک های در ایران، ما نسبت به شما مشتریان عزیز، وظایفی داریم. ما می کوشیم که بهترین خدمات پنل اس ام اس یا پنل پیامک را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم تا مشتریان ما تجربۀ بسیاری خوبی از استفاده از سامانه پیامک داشته باشند . سامانه پیامک مخابرات ، یک سامانه ارسال اس ام اس معمولی نیست. ما همیشه می خواهیم همۀ ابزاری که شما برای موفقیت تجاری نیازمندید را برایتان فراهم کنیم. در این متن می خواهیم سه تا از تعهدات سامانه پیامک مخابرات به مشتریان خود را برایتان بازگو کنیم.

 

ما قول می دهیم که همیشه با شما صادق باشیم
اگر ما اشتباهی مرتکب شویم، مطمئنا به سرعت آن را تصحیح خواهیم کرد. مطمئن باشید برای اینکه شما را درکنار خود نگهداریم، شما را مقصر نخواهیم دانست و به شما دروغ نمی گوییم. ما نیز مانند بسیاری از تجارت های دیگر دوست نداریم که مشتریانمان حساب های خود را کنسل کنند، اما صداقت و شفاف سازی در اولویت اصول مشتری مداریمان قرار دارد. ما می خواهیم، هنگامی که شما به سامانه پیامک مخابرات فکر می کنید، صداقت و راستگویی ما لبخندی رضایت بخش بر لبانتان بنشاند.

 

قول می دهیم تمام ابزاری را که برای موفقیت لازم دارید، در اختیارتان قرار دهیم
بخش آموزش سامانه پیامک مخابرات ، شامل مقاله هایی است که از منابع بسیار معتبر ترجمه گشته اند. اگر به تازگی با پدیدۀ بازاریابی پیامکی آشنا شده اید، پیشنهاد می کنیم مطالب وبلاگ ما را مطالعه کنید. به این ترتیب خواهید دانست که چگونه برای خود کلمه کلیدی، پاسخگوی خودکار، راه اندازی کنید و خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهید. هر ماه، ما در وبلاگ و صفحه اینستاگرام خود اینفوگرافیک هایی را جهت راهنمایی و درک بهترتان از عملکرد سامانه پیامک منتشر می کنیم.

 

ما تعهد می کنیم که رشد تجارت شما را در اولویت خود قرار دهیم
برای ما، شما تنها مشتری به حساب نمی آیید. ما اهمیت بیشتری برای شما قائل هستیم. ما هیچ گاه چیزی را که لازم ندارید به اجبار به شما نخواهیم فروخت، و اگر توان جوابگویی صنعت و تجارت شما را نداشته باشیم، به اجبار رابطه مان را نگه نخواهیم داشت. اگر در ۷۲ ساعت اولیه ، شما از سرویس ما ناراضی بودید، می توانید به راحتی از سامانه پیامک مخابرات انصراف دهید.

 

***

 

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی سامانه پیامک مخابرات می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی سامانه پیامک مخابرات به شماره تلفن ۰۲۱۷۵۰۳۸۰۰۵ یا ۰۲۱۲۸۴۲۵۵۱۰ تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط
پست های مرتبط با پستی که در حال خواندنش بودید
افزونه ارسال پیامک دروپال
نوشته شده توسط پرهام محمدی
نوشته شده توسط پرهام محمدی
نوشته شده توسط پرهام محمدی
پنل پیامک برای مهد کودک
نوشته شده توسط پرهام محمدی
پنل اس ام اس مخابرات
نوشته شده توسط پرهام محمدی
X
ارسال پیامک از اینترنت
ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه
مشاهده تعرفه ها

تماس با ما

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

واتساپ ( WhatsApp )

واتساپ ( WhatsApp )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام ( Instagram )

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها